17 Haziran 2015 Çarşamba

Makyaj ve Yüz Temizleme

Merhaba arkadaşlar yazıyı bi kaç gün önce yazıcaktım ama zamanım olmadı gecikmeden dolayı özür diliyorum. Temizleme losyonları hakkında konuşmak bilgilendirmek istiyorum sizleri.Garnier ve niveayı en sona bırakmak istiyorum. Cosmed yüz temizleyici yumuşak bi yapıya sahip kremsi kıvamda ve temizleme sütü diye geçiyo.İçinde aloe vera ve saatalık özü bulunuyor.Aloe veranın cilt yenileme özelliği olduğu için hevsle aldım fakat kullanmadığım için bir yararını göremedim.Daha sonra garnierin saf temiz makyaj ve yüz temizleme jelini kullandım ama hiç memnun kalmadım ve bir daha alınmayacaklar arasına girmiş bulundu.Islak yüze masaj yaparak uygulayın falan filan derken köşeye attım gitti.Biodermayla tanıştım sonra ve bu ürüsnden memnun kaldım göz makyajımı hiç zorlamadan çıkarabilen bir ürün. Watsons a uğradığım günlerde garnierla tanıştım denemeye değer diyerek kusursuz makyaj temizleme suyunu aldım ama hayal kırıklığına uğradım. Gözlerimde ki makyajı çıkarması için bastırmam gerekti ve gözümün içine girip gözümü yaktı. her seferinde böyle oldu. Bütün bu temizleyicilerin yanında nivea çift etkili makyaj temizleyicisini tek geçerim arkadaşlar. hiç zorlanmadan hafif yağlı yapısıyla makyajımı temzliyor. Ben şuan bioderma kullanıyorum niveam bitti.Bioderma bitince koşa koşa gidip nivea alacağım. Lütfen geceleri makyajıızı silmeden uyumayın..Bir dahaki yazıda görüşmek üzere.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder